nyhöst, finhöst, brahöst

En alldeles ny höst har påbörjats i Jönköping med nya möjligheter och nya utmaningar. Andra året på utbildningen invigdes i måndags och då såg jag ut som på bilden. Lite ekonomigare har jag blivit med fler skjortor och blusar i garderoben. Men färgen är kvar, det klarar jag mig inte utan. :)
 
 
 
Mamma var här över helgen men åkte sedan hem. Det var lite tråkigt. Men hon har börjat med något nytt och det har smittat av sig lite, vilket är bra, för det gäller gröna smoothies. Väldigt hälsosamma smoothies gjorda på olika gröna saker t.ex spenat, grönkål och liknande som blandas med frukter och bär. Riktigt gott, jag gjorde min första idag med Spenat, paprika, äpple och banan. Det låter kanske konstigt, men det är riktigt gott och riktigt hälsosamt!
 
Så en ny höst. Nya möjligheter, nya utmaningar. Jag röstar för lite hälsosammare. Dessutom bytte jag däck på min cykel idag. *stolt*. Helt själv, förutom några telefonsamtal till pappa och mycket tid, men jag klarade det. Jag kände mig rätt cool med helsvarta oljiga händer, med verktyg i händerna som jag inte visste ens vet vad de heter. Men cool var jag. Och nu har cykeln ett nytt däck, som kan hålla i en evighet till. :) Joy!
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Weey heja meckarlina!! Förväntas bli bjuden på grönsmothie när jag kommer ner!

Svar: consider it done babe! :)
Crazy, Ksla, Chrystal

2012-09-06 @ 21:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0