Ord och bokstäver i huvudet

Känns just nu som att jag har både dyslexi, ADHD och Damp. Inte för att någon ska ta illa upp eller så, men allting verkligen snurrar runt i huvudet på mig och jag kan inte koncentrera mig ett dugg.
.
Jag sitter och jobbar med hemtentan, vill få klart så mycket som möjligt idag eftersom jag sedan ska umgås med vänner och ha massa annt för mig i veckan. Jag har liksom inte så mycket annat överdrivet för mig så jag borde ju kunna sitta med detta.
.
Solen strålar utanför. Plugget kallar innanför. Jag har jobbat, och jag ska fortsätta. Men åhhhh, varför ska det vara så svårt att koncentrera sig ibland.
.
Lyssnade på denna imorse också. Jag blev glatt överraskad, om man får säga så, på det sättet att jag inte brukar gilla på att folk berättar. Men denna var bra, lite hemsk, men bra.
.
Men, det är nog inte fallet för mig, fastän det ibland känns som det. Men nu ska jag försöka fortsätta plugget.
.
Uff. :pppPPpPPPpPPpP. Märks det att jag försöker dra ut på tiden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0