Vegan - Dag 2

Ja, inte så mycket mer att säga än att jag fortfarande lever och att allt gått bra. Eftersom jag tog med mig lunch till skolan så blev det favorit i repris och lite så. Ett annat är att jag är OTROLIGT glad för att jordnötssmör är vegan. Annars hade jag kanske inte klarat det. Åh så gott det var att mumsa på selleri med jordnötssmör idag, och för er som tycker jag är konstig, prova! Det är lätt värt det.
.
För övrigt har jag varit på gott humör idag, gått upp för mördarbacken tre gånger, eller ja, gått två och cyklat en, cyklat, nästan hela. För er som inte bor i Jönköping och inte vet vad jag menar så är centrum nere i dalen och det är jättestora backar på varje sida om stan. Jag bor då ungefär längst upp för backen på ena sidan, vilket egentligen faktiskt är jättebra för bara genom att gå hem från skolan så får man sig ett litet träningspass. Men tre gånger på en dag kan jag lova er är lite att ta i. Men ändå är jag inte alldeles totalt slut, fastän jag erkänner att när jag var nästan uppe sista gången med cykeln så flåsade jag som det mest flåsande djur ni kan tänka er.
.
Solen har skinit nästan non-stop i en vecka, det är jag riktigt glad över. Riktigt glad. Satt bredvid en ny människa på föreläsningen idag, riktigt trevligt, vi pratade lite i pausen. Pusslade efter volleybollträningen, pratade med mammis i en halvtimme.
.
Ja, vad mer kan man önska sig? Det har varit en bra dag liksom sådär.
(P.S. Om man mår såhär bra varje dag man är vegan så är detta NEMAS problemas.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0