Omotiverad?

Imorse hade jag larmet på tidigt för att gå upp och plugga. För att hinna med allt det där som ska hinnas med dagarna innan en tenta. Men när klockan ringde så kände jag i kroppen att näe, jag behöver mer sömn, annars somnar jag över pluggboken. Så jag tog en spontan sovmorgon, och visst, nu har jag varit vaken en bra stund, men känner liksom inte att jag får något vettigt gjort.
.
Till det eventuella plugget hör det att jag inte vet vad jag ska plugga på, det finna inga gamla tentor och visst har jag pluggat på det som finns, inte spenderat allt för mycket tid, men det känns som att jag missat hälften? Som att det borde finnas mer att göra. Men jag inte riktigt vet vad.
.
Jag har pluggat på det som jag har, så vad ska jag göra nu. Jag vill egentligen inte göra något vettigt. Men jag får väl göra som jag gjorde en vecka sen, börja med att städa, dammsuga, sen kanske plugglusten kommer...
.
...eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0