Det där med vegan

Imorgon kl 8 (sommartid, alltså 7 vintertid!!) har jag tenta. På en söndag. Tidigt!! Äsch, inga problem ju.
.
För övrigt såhär med det sista tentaplugget så är jag grymt sugen på pizza. Men det fungerar ju inte riktigt på samma sätt när man är vegan. I alla fall inte det där med massa fet ost och grejs på. Som ju inte är så fett coolt egentligen när man tänker efter. Så jag klarar mig.
.
Ser istället fram emot nöt&frukt-mixen som jag har köpt till tentan imorn. Mumselimums.
.
Äta nu? Nej. Sen. På tenta. Ok. Sova snart. Åh, ja.
.
Det var längesen jag gick och la mig vid nio. Nu gäller det. God natt!
.
.
Åh, Linus skickade en gammal bild idag.
Saknar honom lite.
Onödigt att flytta till Korea tycker jag,
kom tillbaks.
.
(bjuder på en ful jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0