Motivera ditt svar

Sätt dig upp på stolen. Räta på dig.
NEJ. NEJ NEJ. Ställ dig upp, sträck på dig! Det finns en hel värld därutanför. Du behöver bara ta på dig skorna och gå ut. Träna, dansa, hoppa upp och ner. Åk upp och ner för gatan, lek en lek, klättra i ett träd. Börja på en kurs en danskurs, en keramikkurs, en stickningsgrupp. Det finns massa som vi inte vet något om, istället sitter vi hemma och vet inte vad vi ska ta oss till. Ska vi börja på en dansgrupp? Ska vi göra något spännande? Ska vi träffa fler som också vill ha det kul?
.
Ställ dig upp, ta på dig vänster sko, ta på dig höger strumpa och sedan skon. Ta dig ut, spring utanför dörren och upptäck vad som faktiskt finns där! Upptäck vad som finns utanför din vardag! Vill du följa med mig? Snälla, ska vi börja med något tillsammans. Det vore skoj, riktigt skoj, riktigt riktigt skoj. Vi kör tycker jag.
.
Jag tycker det är dags att gå ut och se världen. Vill du med? Jag vill med. Bra! Let's go!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0