Vad du göra betyda mycket

Nu har min vän Linda varit och hälsat på mig i lite drygt två veckor och imorgon ska hon åka. Det har verkligen varit alldeles jättetrevligt att ha henne här, även om vi inte alltid gjort så mycket, men vi har också gjort mycket.
.
Inte mycket, det vill säga, sitta i soffan och lulla, hon kollar youtube-klipp, jag hittar på något annat med min dator. Spela fruit-ninja alldeles för mycket, slå varandras rekord och bara fortsätta. Hitta expansions och sitta med det. Plugga, gå till skolan tillsammans, bara vara i varandras närhet.
.
Lite mer, nästan mycket. Gå på långa promenader i solskenet längs med vattnet, cykla till Erikshjälpen och ta bilder på spången. Gå på guidad rundtur på spira kulturhus, lära oss att det är skillnad på kanadensisk och amerikansk lönn. (den ena kommer från Kanada och den andra från USA, grym skillnad!). Laga mat tillsammans och vilja göra på olika sätt. Åka en sväng till Örebro på tonårsträff lite spontant, mycket trevligt!
.
.
Linda, tack för att du har varit här. Det har varit alldeles underbart, snön har smält och kommit tillbaka och smält igen. Våren börjar smyga sig på och du är så välkommen så tillbaka närhelst du vill. Micket bra, micket bra. Kom igeeeen, flytta hit, hallå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0