Gatukonst Jönköping del 1

Jag tycker ju om färg. Så är det, och då kan jag också uppskatta att grå betong i stan färgsätts istället för att fortsätta vara grå. Visst, all grafitti är inte fin, men jag tycker att många uppskattar den för lite. Därför har jag tagit lite bilder och planerar att ta fler. Här är lite av den grafitti som finns i Jönköping. Det finns en tunnel i Jönköping där det är tillåtet att måla, men det finns mycket mer konst över hela stan. Här är en liten del av det som jag hittat än så länge.
.
.
.
.
Det finns också fler sätt att visa sin konst på stan, och jag har tänkt att uppmärksamma det lite mer nu på våren. Så vi får väl se lite mer vad som kommer upp, det som kameralinsen hittar, så länge får ni nöja er med första delen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0