Fordon med hjul.

Har insett gang pa gang att fordon med hjul inte riktigt ar min grej. Jag har lyckats vara med om bade cykel- och bilolyckor. Nu senast, idag, moped. Hur man lyckas ar ju en annan grej, men jag funderar nu pa om man ska skippa kora nagot fordon med hjul for resten av framtiden. Men, det gar ju inte riktigt, blir ju ganska jobbigt, sa jag fortsatter val, och sa far vi hoppas att jag overlever nasta gang ocksa.

Lite spanning i tillvaron ar ju aldrig fel. Kanske, fastan man kanske hellre hade sluppit betala valdigt dyra pengar for att reparera en hyrd moped m.m

Lite bilder fran resan kommer kanske lite senare nar jag kommer hem fran utlandet. :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Bara du som lyckas!! Seriöst! Hur lyckas du med allt det där?? :P

2012-08-31 @ 18:18:19
URL: http://Burstintodust.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0