Världens bästa fredag

Är mitt uppe i världens bästa fredag. Förutom vädret imorse. Kallaste vinden med snöblandat regn var inte toppen, det lovar jag.
.
Hur som helst. Det började med att jag hämtade ut mitt körkort. Sedan var det lite föreläsning i skolan, med mycket skratt och lek med vänner bredvid. Sedan cyklade jag snabbt hem för att träffa en tjej som kanske ska flytta in med mig. Vi satt och snackade, hon verkade schysst, trevlig tjej från Halmstad liksom så.
.
Knappt hade hon hunnit gå förrän två personer från min hemby kom förbi och åt lunch hemma hos mig. De skulle åka ner till Danmark och passade på att stanna till här en kortis, riktigt trevligt må jag säga.
.
Innan de hann gå så kom bror förbi för att hämta mig. Vi skulle dra till badhuset och bada ett gäng kompisar. Riktigt skoj, tänka sig att folk fortfarande kan vara så barnsliga fast man är 20-25. Haha. Leka med stora leksaker, simma strömmen, vågor, hoppa tian, skrika lite grann. Bada bubbel och tävla vem som kan stå utanför poolen utomhus i det kalla vädret längst.
.
Jag vann.
.
Sen kom jag hem och provade massa av mammas gamla kläder. Kläder till modevisningen. Wow. Och nu, alldeles strax, vilken sekund som helst så kommer ett par fina vänner förbi och vi ska ha tacomys. Wow. Nu kommer deras bil. Hej hej. FREDAG. Oh yeah!

Kommentarer
Postat av: Katja

Låter som en bra dag ja ^^ Hehe, varför är jag inte förvånad över att du vann! XD

2012-04-20 @ 21:43:15
Postat av: peter

Du är härlig Kristalina. Man lever såm länge man leker önskar jag kunnat vara med i poolen.

Grattis till körkortet

2012-04-22 @ 09:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0