Roadtrip till Kristianstad

Det är inte bara gamla vanliga föreläsningar när man går på högskolan i Jönköping.
.
Pågående kurs: Marketing Management 7,5hp
Typ: Arbeten, Tenta & Arbete med Fadderföretag
.
Vårt fadderföretag ligger i Kristianstad. 23 mil, 3h med bil. Ovetandes åkte vi dit, förberedda med lite frågor och dylikt. Men oj vilket bemötande, man fick känna sig viktig och det där företaget var så otroligt elegant, lyxigt, men samtidigt familjärt. De var visserligen ett byggföretag, men de visste vad de gjorde och de gav ett riktigt gott intryck, det märktes hur mycket VD brydde sig om sitt företag och hur mycket han lagt ner på det. Det var kul att se.
.
5 stycken studenter i en bil, det kan bli rätt skoj. H körde ner. När vi skulle åka hem så kom förslaget att jag skulle köra. Jag kände mig lite osäker, visste inte riktigt om jag vågade, men tänkte väl att jag kunde köra en bit. Det slutade med att jag körde hela vägen hem. Allt gick bra, vi kom välbehållna hem, och kanske är det inte en så stor grej, men jag känner mig rätt stolt faktiskt. Glad att jag klarade det. Fast jag var lite nervös i början.

Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis! :) är så stolt över dig och att du tagit rosa plastkort :)

2012-05-09 @ 16:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0