gråblå

jag tänkte försöka skriva något fint. Men jag är alldeles för spänd för det. Alldeles.
.
Igår tog jag en promenad på 50 min hem till bror. Jag slog en blick mot kameran innan jag gick ut men tänkte att jag inte behövde ta med den ändå. Men ack så jag ångrade mig sen. Promenaden längs med bäcken, vattenfallen, skogsdungarna med små blommor som börjar titta fram. Träden, fortfarande utan löv, men marken grön av växter och blommor. Sedan gick jag längs vätterns strand. Vattnet och himlen liksom gick ihop och ljuset var alldeles underbart. Det duggade lite och allt var fint. Jag såg bilder överallt som jag ville fånga, men kameran stod hemma på hyllan.
.
Kanske har man lärt sig något till nästa gång. Jag hoppas. Kanske tar jag med mig kameran imorgon, om vädret tillåter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0