Text utan bild

Du kanske säger att jag varit dålig på att uppdatera. Då kanske jag försvarar mig och säger att jag inte har någon kamera. För du sa att bara text är tråkigt. Det höll jag med om. Du har en kamera. Men det har inte jag. Så jag lånar din kamera ibland. Men just nu är du ute och fotar med någon annan. Då säger jag att ähhh, jag kan inte uppdatera med bilder. Din kamera är ju upptagen. Då sitter jag på en klippkant och tänker att jag vill önska mig en kamera i födelsedagspresent. Det vet inte du något om. Men jag tänker att om mamma och bror och alla går ihop kanske det kunde bli en kamera? Du kanske också kan lägga in en slant?. Jag vet inte. Hoppas du gillar denna text. För jag hade ju inte bilder, det blev bara en text. Du är ju inte här, inte din kamera heller. Vad ska jag annars göra? Du kan ju komma hem. Så småningom kan jag få en kamera. Så kan detta problemet vara löst.
.
Du, jag skrev en text. Jag hade ingen bild.

Kommentarer
Postat av: L

jag tar tillbaka (om jag sagt det innan?), text uran bild är inte tråkigt. det är bra. punkt.

och ja, I LIKE this. I LIKE you.

2011-09-30 @ 17:50:49
URL: http://linneakanske.webblogg.se/
Postat av: Linda

Du borde önska dig pengar till kamera av alla ;) Jag är med om det är en kamera du önskar dig vill jag också hjälpa till! Är vi många går dett lätt :)

2011-10-03 @ 10:00:26
URL: http://burstintodust.blogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0