Tentaplugg, down, down.

Med facit i hand och en tenta från förra året så fick jag 45% rätt. Imorgon har jag tenta. Det krävs 60% för godkänt. Det känns lite jobbigt faktiskt. Har suttit 6 timmar redan med detta idag, koncentrationen har försvunnit och det känns lite smått hopplöst.
.
Har ingen vidare lust heller att ha omtenta i januari. Om man fick välja mellan att faktiskt få ett jullov mellan 16 december och mitten på januari så skulle jag ju gärna ta det. Så man slapp tentaplugga på julen. Så man får något lov under detta året.
.
Så, nu kan ju alla få tycka synd om mig lite. Och verkligen verkligen be för mig imorn mellan 8 och 13. För det känns ganska så väldigt omöjligt för mig, men kanske lite mindre omöjligt om man har hjälp från the big guy.
.
Äsch, jag kanske skulle dra ner till skolan och försöka få lite hjälp av grabbarna Anders och Henric. För plugget hemma fungerar inte just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0