Hemma bäst

Det kändes som att jag inte ville åka därifrån. Som om jag borde vilja därifrån, men att det inte var så. Det som jag skulle göra på den här platsen var ju faktiskt också spännande. Hit som jag skulle fanns det ju gamla vänner och minnen som liksom satt i väggarna. Det hände något spännande, och jag ville hit. Men jag ville inte därifrån.
.
En egendomlig känsla. Hemma hade varit olika platser en stund. Men det där är hemma nu och det känns lite jobbigt att åka därifrån. Men det är ändå en bra känsla. För jag ska tillbaka. Innan dess ska jag träffa vänner och familj och njuta av det. Spendera lite tid med de som inte annars finns i min närhet.
.
Det är bra. Bra att vara hemma, fastän jag inte just nu är där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0