Ursäkta röran, jag bygger om

Jag har insett att min design på bloggen är i rejält behov av en renovering. Färger, bilder och så vidare är alldeles jättegamla och duger helt enkelt inte längre.
.
Därför ska jag senast nu på söndag uppdatera och göra om här. Det är faktiskt inte acceptabelt att det ser ut såhär längre. Tips och önskemål om hur det kan tänkas göras om tas gärna emot, så ska jag och mina ytterst små kunskaper inom HTML göra det bästa vi kan.
.
Simsalabim, tänk om det vore så enkelt att göra om, då skulle jag göra det nu på en gång. Men det får faktiskt dröja några dagar till. Jag hoppas ni överlever tills dess.

Kommentarer
Postat av: Linda

Klart vi överlever ;) tycker bloggen är fin! Frågan är hur länge DU orkar stå där med den irriterande fågeln.. just sayin' ;P Jag tycker du ska ha en blogg som säger "Hej! välkommen till aunte Kslas värld" Mysigt och ombonat men när hon bjuder på kakor är de alltid sådär crazy med karamellfärg i. Seriöst.. jag vet inte vad jag pratar om :P Det blir så när man är uppochner och alla jag känner envisas med att sova när jag är vaken :P Lycka till PB ;) <3

2011-11-22 @ 01:33:41
URL: http://burstintodust.blogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0