Havet

Havet förenar oss alla. Från ena sidan jorden till den andra. Havet når alla världsdelar.

Havet skiljer oss från varandra. Det blir långt från ena platsen till den andra.

Havet ger liv till så många varelser.  Havet har tagit så många liv.
Havet är vackert. Havet är farligt. Havet är stort.

Havet kan man gå till för att ensam se ut över det glittrande vattnet. 

Havet ger avslappning. Havet ger jobb. Havet är en turistattraktion.
Havet är stort och havet innehåller mycket.
Havet gör att jag känner mig liten. 



Havet tillåter mig att gråta.
 Havet tillåter mig att njuta.

Havet är en romantisk plats.
Havet ger så många känslor.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

JAG GILLAR HAVET! Och bilderna. Speiellt den översta på dig! :D

(vilken värstingkamera han verkar ha)

2011-03-01 @ 21:30:56
URL: http://linneakanske.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0