Slut

Det blev en bloggvecka fylld med bilder och inlägg och några ord. Nu har veckan kommit till sitt slut. Jag ska åka ifrån hotellet och fortsätta mitt äventyr i Japan. Vårt nästa stopp är ett WWOOFer-ställe där vi ska hjälpa till att rensa ogräs, ta hand om en get och skörda vinterfrukt. Vi ska vara där i tio dar, och troligen så kommer vi då inte ha internet. Så detta blir det sista inlägget på bloggveckan, och efter detta får ni troligen vänta ganska länge på nästa inlägg.


 



Men jag hoppas att ni har tyckt om bloggveckan och jag förväntar mig att ni här kommenterar vad ni tycker. För jag vill höra vad ni tycker. Om det finns något jag kan göra bättre eller jag kanske helt enkelt behöver lite uppmuntran. Nej, men jag har faktiskt också haft kul denna veckan och hoppas ni har uppskattat det också! Men som sagt kommentera gärna!




Fotograferna från veckan är:
Jonathan
Jasmine
Jag
Tatsuya

Redigering:
Jag


Kommentarer
Postat av: Linda

Du kan få en hemmabakad påsksemla av mig när du kommer hem ;)

2011-03-09 @ 11:31:18
URL: http://burstintodust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0