Resesällskap




Det är inte alltid lätt att resa med varandra. Jag och bror är konstant med varandra i 2½ månad. 12 veckor. 84 dagar. 2016 timmar. 120 960 minuter. 7 257 600 sekunder.

Det är lång tid och ibland så irriterar vi oss på varandra. Han kan vara ganska konstig i huvudet och envis. Men det är ju jag också, och säkert oftare. Vi lär oss att vara med varandra hela tiden.

Vi bär runt vår packning hit och dit. Jag tyckte att jag hade lite med mig i början. Väldigt lite om man jämför vad man brukar ha med sig när man reser någonstans. Jag hade:

1 par jeans
1 par mjukisbyxor
1 par shorts.

Det var alla "byxor" jag hade med mig. Men numera tycker jag att jag har för mycket saker med mig. Jag skulle inte behöva allt detta. Jag och bror funderar på att skicka hem lite saker. Vi ska ju tågluffa i tre veckor sedan, så det är skönt att ha typ ingenting med sig.

Det roliga som vi gör överväger det jobbiga. Vi har det ganska bra tillsammans. Vi reser, vi upptäcker, vi övervinner. Eller nåt sånt. Ja, det är ganska trevligt att resa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0