Tamagotchi

UPPDATERING: This is my secret...
.
Det var en gång en flicka som skulle resa till USA. Hon ska resa imorgon.
.
Om ni drar er tillbaka till den gångna tiden, länge länge sedan när internet inte fanns. Jo, det var nog några tidsåldrar sedan men det fanns en sådan tid.
.
Den tiden finns också nu i mina tre framförvarande veckor. Hos min kära mormor ska jag vistas i tre veckor utan internet. I landet långt borta, USA, där är inte internet en självklarhet i alla hem, där ska jag leva ett liv. Ett riktigt liv.
.
Men blogga utan internet går ju inte kanske någon påpekar. Oj. Va? En hel sommar utan blogg?
.
Tre veckor är inte en hel sommar, men jag har fixat och trixat lite ändå för er skull. För min skull. Jag kan ju inte lämna bloggen omatad så länge. Så jag har fixat ihop lite inlägg som ska dyka upp då och då när jag är borta.
.
Och vem vet, kanske får jag internet några minuter, någonstans, någon kväll. Men det är ganska ovisst, så ni är säkrade. Kära bloggen, du kommer inte dö.
.
Lite av varje kommer dyka upp. Jag tycker det ska bli kul, fastän jag inte kommer vara direkt här. Men kommentera gärna så jag kan se vad ni tycker om jag väl kommer in någon gång.
.
Åh, jag kommer överleva! Ja!
.
P.S. Jag var på alldeles överdrivet taggat humör för två dagar sen när jag trixade och fixade. Kul kul kul att fixa. :)



Kommentarer
Postat av: Katja

Hihi, bra att du är glad kristalina :) Ha det jättebra i USA :D

2011-06-16 @ 13:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0