Syskonkärlek

Det är nästan lite för kul att vara jobbig mot bror ibland. Till exempel idag. När han har LAN-kompisar på besök och jag inte har något speciellt för mig. Då går jag dit och plockar upp random saker som ligger omkring, skrattar lite för mycket åt mig själv och säger allmänt jobbiga saker.
.
Det är väl lite mer komplicerat än när jag var liten. Jag vet lite mer vad som träffar bror på irritationsfläcken. Men det är ju extra kul också. Som att kommentera på hans självkontroll när jag är jobbig. Bara för att han ska bli irriterad fastän han känner att han inte ska visa det för han har ju självkontroll.
.
Han är kul den där killen. Det är sjukt kul att spela hans hat-låt på piano, springa in, springa ut, springa in, springa ut, säga jobbiga saker och bara vara den där allmänt jobbiga lillasystern som han inte ser så ofta.
.
Och som pricken över i:et så springer jag till mamma nu.
.
Fastän han är 22 och jag är 19.
.
.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

hahah, jag känner hans irritation, jag känner din lycka.

2011-06-14 @ 21:39:51
URL: http://linneakanske.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0