På resande fot

Foto: Linnéa Redigering: Jag
.
.
Nu är hon ute på resande fot igen. Den där drumdristiga flickan. Landskapet som susar förbi och människorna hon ser men aldrig kommer att träffa. Känslan av att åka, att inte vara stilla fyller henne med adrenalin.
.
Denna gång bär det av till den stora kontinenten amerika. Några veckor hos släkt och familj sisådär. En plats där hon varit många gånger. Men i den vuxna världen sker ändå nya saker.
.
Dagen efter hon kommer fram ska hon paddla på en fors med några kusiner. Hur det kommer gå till vet hon inte riktigt, men det är bestämt att.
.
Flickan är på nya äventyr, hennes resande fot verkar aldrig vilja stanna hemma. Nu bär det iväg.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Åh, hoppas du får det bra. Lite avundsjuk e jag nog ändå :)



(...fast det känns ju som att jag har redigerat bilden med.)

2011-06-17 @ 19:32:36
URL: http://linneakanske.webblogg.se/
Postat av: Linnéa

oj, vad bitchig jag lät i min frra kommentar. Det var inte alls meningen. VErklgen inte. så, låtsas som att den inte finns och att jag har tagit bort den om jag hade kunnat. :)

2011-06-20 @ 10:45:00
URL: http://linneakanske.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0