-

Mamma väckte mig med orden om att vi inte kommer hem förns efter midnatt ikväll och att jag måste hoppa upp för hon ska bara gå på toa och sedan åker vi.
.
Innan jag hunnit förstå vad som händer så håller jag med henne, för när ska jag annars bada? Dessutom är ju morgondopp det allra bästa som finns.
.
Mamma drog iväg till jobbet och jag fick skjuts nerför backen. Mamma är väl härlig.
.
Vi ska på Linnéas student idag. HON KAN VA SPECIELL. Det är ju trots allt lite hennes dag idag. Som hon delar med många andra men ändå. Grattis Linnéa!!
.
Och OKEJ DÅ, jag kan väl ta lite pinsamma bilder på henne med brorsans kamera så att hon får skämmas här lite sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0