Älskling jag e hemma nu

Älskling jag e hemma nu. Var e du?

Life takes a turn. What is around the corner?

Life goes up mountains and downhill. But who wants a straight road?

Let´s live. But where are you?

Nu är jag hemma igen efter mycket äventyr. Äventyret är väl dock inte riktigt slut eftersom huset är proppat med folk. madrasser i högar och skrattande hop av människor.

Nyhyttanläger. Hemma hos mig.

Det här borde vara coolare inlägg men det är det inte. Jag är trött. Muhaha. Dela med dig.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

sv: varför kände du inte igen mig? va va va?! jag tar illa upp nu. skär mig och har mig. ...naat. Men det där med snygghet, man blir som man umgås har jag hört.

2011-07-25 @ 22:52:43
URL: http://linneakanske.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0