Söderhavet

Väskan är packad. Jag känner mig redo. Snart bär det av.

En resa till andra sidan jorden, till en annan kultur, till andra människor. Jag och min bror åker till japan på torsdag och ska vara borta i tre månader. Vi blir backpackers och ska resa runt i hela japan. Första veckorna bär det av till Okinawa som är en ö söder om Japan. Där havet är varmt och stränderna fina. Där människorna är vänliga och vägarna slingriga.

Det känns som att vi ska åka redan imorgon. Jag har den lilla resdatorn i knät. Snart bär det av.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Wow! Det låter underbart! Ha det så bra! :)

2011-01-19 @ 12:29:51
Postat av: Linnéa

woop woop!du kommer ha så kul. och jag e avundsjuk, fast på ett sånt sär bra sätt.

I will miss you, though.



gillar nya blogg-layouten förresten! snygg cheeey på headern, må jag säga ;)

2011-01-19 @ 13:57:59
URL: http://linneakanske.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0