Sista veckan

Tiden kom och tiden gick. Tiden fortsätter.

Det finns många saker som jag gillar. Men det viktigaste är mina närmaste. Säg vad du vill, men det är det enda som betyder något. Vänner, familj, nära och kära. Kalla det vad du vill. Men det är det som räknas.

I förrgår kom jag hem från en resa med Linnéa till Paris. Efter att ha varit där i sex månader så åkte jag tillbaka i en vecka. Den veckan var värd så mycket. För jag var där med någon som jag tycker så mycket om. Det går inte att uttrycka det som är, för det betydde så mycket. Till henne, så vill jag uppskatta det, men det finns inte ett sätt.

En vecka till är jag här i hemmet. Sen bär det av på resa, men med en annan kär. En bror. Det blir också. Det blir bra. En annan värld att upptäcka. Ett fjärran land. Det bär av mot äventyret. Men jag kommer tillbaka. Jag kommer tillbaka till mina nära och kära. För det är det som betyder något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0