En vecka i Tokyo



Här står man när man ska gå över vägen. Tokyo är en stor stad. Väldigt stor stad.

En dag när Bror skulle vara nördig och bara gå runt i nördiga affärer så hittade jag och Jasmine på annat. Sedan skulle vi alla tre mötas i Shibuya. Största övergångsställe-korsningen i Tokyo. Den är känd för det. Det var mycket människor och svårt att hitta varann. Men till sist hittade vi varann mitt i korsningen. Mitt i människokaoset.




Jag och Jasmine hade kul i en park. Hon var hungrig, som vanligt och jag hade damp. Lite sådär roligt damp så man sprang runt, hoppade runt och skrattade åt allt. Det var riktigt kul. Faktiskt.



I Tokyo var det premiär för vårt couchsurfande. De första vi bodde hos var Key och Daria. De var speciella. Fett roliga och typ de bästa couchsurfarna vi kunde tänka oss. Fett bra helt enkelt. Yeah.




Yokohama, Tokyo


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, jag trodde det men, A :P Ni får göra T-shirtsen på Japanska också... ;)



Jag gillar din bloggvecka :)

2011-02-28 @ 15:14:51
URL: http://burstintodust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0