Patetisk hemlängtan

Ibland får man ett inslag av alldeles förfärlig hemlängtan så man vill skrika det till hela världen. Man funderar på att skriva det på facebook men inser att det är patetiskt. Så funderar man lite till och sätter det på bloggen. Som för att tala om det för världen men inte riktigt vara alldeles för patetisk. Bara ganska patetisk.

Så här är jag och säger att jag har alldeles förfärlig hemlängtan. Fastän allt egentligen är bra så bara började jag gråta när jag gick hem idag. Egentligen är allting bra men det bara kom och sen fick jag hemlängtan. Så det så. Jag vill hem till Sverige. Jag har ätit en påse torkad frukt och nötter nu, två glas juice och tyckt synd om mig själv.

Grattis Kristalina du är patetisk. Du vann. Nu kan du få åka hem. Eller inte.

Kommentarer
Postat av: L

Sluta.

Du e inte patetisk. Och det e varken konstigt eller patetiskt att ha hemlängtan ibland. Eller att tala om det. Dock suger det när man har det, men se fram emot det som kommer, en sak i taget. Se fram emot söndag tex. efter det höstlovet? annars jul, eller något annat som kommer imellan.

Du e bra, du e stark och fullt crazy.

:)

2010-10-14 @ 16:44:43
URL: http://linneakanske.webblogg.se/
Postat av: L

det ska va ett komma mellan "det" och "höstlovet". :P

2010-10-14 @ 16:48:50
URL: http://linneakanske.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0