Skriv en rad, gör någon glad

Barn som säger jag är bäst i världen. (När de inte säger tvärtemot)

Egen lägenhet.

Posta ett brev till mormor.

Känslan av att ha gjort klart en inlämningsuppgift.

Packa väskan för att simma.

Gå runt hörnet för att simma. (Det var stängt)

Sms:a onödigt mycket med en kompis.

Muesli i knät.

Julklappsplaner.

Gå tidigt från skolan för ingen i min grupp var där.

Virka klart en grej på tunnelbanan.

Läsa några rader i en bok.

Skratta med två föräldrar medan vi äter kastanjer.

Ställa undan datorn ett tag.

Tvättat toalettpapper i fickan.

Kolla recept tills på lördag.

Gå till sängen. (Om tio minuter)

Sånt där som gör en glad. (Jag är glad ändå).






Kommentarer
Postat av: L

Jag tycker om när du kommenterar min blogg. Och jag tycker om när du skriver ofta i din :)

2010-11-26 @ 15:57:46
URL: http://linneakanske.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0