RTB

Kanske ni inte tror på Gud.

Helgen 4-6 Juni ska vi ungdomar anordna en mötesserie. Det är olika ungdomar nästan varje möte som ska tala. Temat är "Mer än..." och vi talar om Gud.

Jag ska ha ett möte, jag har själv aldrig haft något sådant förut, jag har aldrig talat om Gud framför människor. Mitt möte ska heta "Mer än vilja" och ikväll har jag suttit och skrivit det med Felicia som skrivit på sitt. Jag blir så inspirerad av att skriva, att läsa en text och ta fram det lilla extra, att lägga till min egen erfarenhet och att få tala om det för andra.

Att höra Felicias var också så inspirerande, att höra på varandras, se vad vi hade tänkt och alltihop. Jag är så otroligt glad och måste bara få dela med mig av det.

Visst kommer det att bli nervöst, men ändå, det räknas bort. Att få tala om vad Gud har gjort i mitt liv är otroligt. Tror ni mig inte så får ni väl komma och lyssna själva. Det är en utmaning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0