KATA




KATA. Jag hade jättekul och jag tror alla andra hade det också. Det var Linnéas klass som hade hand om det, och jag tycker de gjorde det riktigt bra. Förra året hade min klass det, då var det färgtema, jag vill inte säga att det ena var bättre än det andra, men båda var riktigt bra.

När jag gick upp emot slottet så stod Tobias uppe på trappen och jonglerade med brinnande facklor. När jag gick in genom dörren möttes jag av en plats där jag aldrig varit, dekorationerna var extraordinära, och där var "en apa" som verkligen lät som en apa.

Jag är nöjd, och hoppas alla andra är det också. Jag tog lite egobilder efteråt, jag vann ju trots allt utklädningen! Inte heller bara för att det är jag, men jag gillar ballerinor, och tycker det är så coolt att ta bilder på ballerinor, precis som många målare har insett. Bland annat Edgar Degas målade mycket ballerinor, och honom ska jag prata om på National Gallery i London nästa vecka.


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Va fina alla var! Grattis till din vinst. Du var väldigt fin i din kjol av papper. :)



Kram

2010-03-18 @ 11:00:18
URL: http://rosanatt.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Svar: Va kul att du gillar min "konst". :D

Kram

2010-03-19 @ 12:29:08
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0