Rulla ner för trappen

Jag tänkte ta steget ut. Ikväll.

Jag sträckte ut foten, men underlaget hade försvunnit. Det fanns bara plats för en fot, någon annan hann före. Familjen som jag mejlat med i två veckor, som jag hade tänkt åka som Au Pair till tog någon annan.

Livet är inte slut för det, det finns fullt med andra familjer, men jag känner mig ändå helt slut. Jag hade blivit så glad över detta, nu äntligen visste jag vad jag skulle göra. Framtiden är ett mysterium som jag trodde jag hade löst.

Men nu måste jag kämpa vidare och se glad ut. Börja om från början. Eller fortsätta försöka hitta en utbildning som jag vill gå. Mera, mera, mera.

Kämpa på.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Va tråkigt för dig. :(

Hoppas att du hittar en annan familj.



Kram

2010-03-09 @ 10:43:42
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0