Au Pair

Det är nästan spikat att jag ska åka som Au Pair. Eller ja, det enda som behövs är att jag ska bestämma mig. Jag har kontakt med en familj, och de har sagt att de vill ha mig. Så nu måste bara jag bestämma mig helt och hållet.

Frankrike, i 10 månader. Det kan väl inte vara helt fel? Tre små pojkar som ränner omkring. Mitt liv skulle förändras helt. Det kommer det och för sig göra ändå, men till detta?

När jag drömmer finns det så mycket positivt, jag måste bara tänka på att det faktiskt finns negativa sidor också. Tycker ni att jag ska åka?

Kommentarer
Postat av: linnéa

oj, vad jag kommernterar ;)

Men JA, klart du sa åka :)

eller nej förresten, gör inte de.

2010-03-05 @ 20:23:48
URL: http://linneakanske.webblogg.se/
Postat av: Jasmine

2010-03-08 @ 12:26:57
Postat av: Jasmine

Va kul för dig! :D

Självklart ska du åka - det är ju ett äventyr!



Kram

2010-03-08 @ 12:27:43
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0