Volleybollresa

Efter en hel veckas träning så har tiden äntligen kommit.

05.15 på morgonen ska vi åka. Det kommer vara en hel del trötta men peppade ansikten. I Stockholm träffar vi finnarna och åker med deras buss ner. Jag är säker på att det kommer gå i vågor. Peppade själar, mycket lek och stoj, för att sedan lugna ner sig, för att sova. För att ladda batterierna.

Vi kommer anlända till Danmark, och träffa alla andra spelare. Så kommer vi gå i kyrkan på lördag, och sedan blir det spel på eftermiddag och kväll. Sedan ännu mer spel på söndag. Pepp, pepp, pepp!

Trötta kommer vi sedan åka hem, sova över  någonstans på vägen, och komma tillbaka på måndag. Det kommer vara en alldeles fullspäckad helg. Jag är så taggad!!!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Det låter som en riktigt rolig resa! :D

Hoppas att du får det kul.



KramKram

2010-01-15 @ 14:28:04
URL: http://rosanatt.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Svar: Det är svårt att få med allt från boken till film. Jag har inte läst boken och tänker nog inte göra det heller. Jag känner att jag nog inte riktigt kommer kunna hantera det. Jag reagerade ju som jag gjorde, när jag såg filmen. Det får räcka.

Kul att du kommenterade. :)



Kram

2010-01-20 @ 15:40:51
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0