Anneli med burk

Nyårsafton, huset är fullt med folk. Drycken är julmust och fanta exotisk. Jag skådar ut över våningen, människor sitter i grupper, pratar och skrattar. Plötsligt ser jag den. I Annelis hand finns en aluminiumburk, en julmust, i en burk.



Fundersam tar jag några steg emot undret. Jag pekar på burken och ser funderande på Anneli. Hon har haft med den själv. Hon har hittat den och köpt den.






































Jag ser framför mig hur detta kommer att vara den nya trenden! I jul och nyår 2010 kommer julmust finnas på burk, den kommer att vara i allas händer. Det är Anneli som har startat det här. Hon ska ha äran. Grattis Anneli, du är unik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0