Förändring Framåt

Världen är full av möjligheter. Jag blir fascinerad. Ena dagen tänker jag att jag ska bli läkare, nästa dag au pair.

Jag vet inte riktigt vad jag vill, men jag vet att jag vill! Jag vill uppleva, lära mig, finnas till! Utforska allting som finns! För det är så otroligt mycket att se, göra, lära känna. Fascinerad är ett ord jag inte brukar använda, men det är just det jag är.

Taggad inför framtiden: Ja
Någon aning om vad jag ska göra: Ja
Skillnad på det jag ville göra förra veckan och nu: Ja.

Men men, det finns mindre bra tider också, men det finns också bra. De bra är bra tycker jag. Och de dåliga är bra tycker jag, för då lär man sig något. Om man inte blir kvar i bitterheten.

FRAMTIDEN!!!

Vad gör du om en dag? Ett år? Tio år?

Kommentarer
Postat av: kristalina

fascinating.

tel me abot yor plans. :)

keep it up, dude.

2010-02-08 @ 09:40:59
URL: http://kristalina.blogg.se/
Postat av: linnéa

fast det var från mig :)

2010-02-08 @ 09:42:15
URL: http://linneakanske.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0