Bakom boken

Den allvarsamma leken - Hjalmar Söderberg



Här sitter jag denna kväll och läser ut en bok. Visst tar det tid och jag undrar om karaktärerna i boken. Vi är alla människor med våra fel och brister, som man kan irritera sig på, eller välja att älska. Det sistnämnda bättre i längden, men svårt i början. Det finns alltid mycket att lära sig i livet.

Att läsa ut en bok kan ta tid, när man halvskrattar, halvirriterar sig på karaktärerna. De gör samma fel om och om igen, men tankarna känner jag igen mig i. För jag gör också samma fel om och om igen. Jag borde nog lära mig.

Kommentarer
Postat av: linnéa

Svar: in my opinion, är resan det allra bästa! jag gillar att resa :)

2010-02-15 @ 20:02:56
URL: http://linneakanske.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0