Hemma från England

En resa till england senare sitter jag nu hemma med min dator och funderar. Vad har mitt liv varit och var är det på väg? Det finns så mycket att tänka på här i livet. Vad är bra och vad är dåligt med det ena och det andra. Jag ska försöka låta Gud bestämma mer i mitt liv. Det kommer att bli svårt, men det är jag villig att offra.

I England hände det så otroligt mycket. Varje dag var fullspäckad med aktiviteter och uppgifter. Vi var ju trots allt där med skolan. Men det har varit riktigt roligt och jag har träffat en hel del folk. För en uppgift var att vi skulle intervjua tio personer och skriva en sida om varje. Då träffade man mycket olika människor. Den uppgiften gillade jag speciellt.

En annan gång kommer lite bilder. Är så trött nu ikväll att det får bli en annan gång. Jag bloggar så sällan numera, men jag ska försöka bättra mig! I England hade jag inte tid, för det var SÅÅ mycket annat.

Det är värt att tänka på vad man värdesätter här i livet och var man har sina prioriteringar. Det bör man tänka på någon gång i bland och ändra vid behov. Man inser alltid nya saker...

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Jag var ute på en resa för två år sedan. När jag kom hem från den, funderade jag mer än någonsin. Det var rätt läskigt. Dina stora tankar kommer bli mindre om några veckor.



Svar: Du har helt rätt. Att ta ett glas vin då och då, komme förmodligen bli en ursäkt för de som har problem med spriten. Tyvärr. Jag är emot att alkohol ska kunna "förebygga sjukdomar". Denna metod kommer bara leda till att vi blir sjuka; alkoholism.



Kram

2010-04-05 @ 21:57:53
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0