Pengar eller vänner

Ett jobb, eller skolan, det är mer än vad det sägs vara. Om man har för mycket tid, för lite att göra, så vet man inte vad man ska göra med sin tid. För dem som inte vet så kan det vara svårt att förstå, men jag tycker, att det finns för mycket tid, jag vet inte vad jag ska göra av allting.

Men jag borde vara mer positiv, jag är ju positiv! Det är väldigt skönt att ha tid till övers, dessutom, på helgerna så händer det alltid massor, jag hinner inte med allt som jag vill göra på helgerna. Det händer väldigt mycket roliga saker.

Vad går först? Om jag blir erbjuden en massa pengar för att stanna kvar en dag, missa det roliga som händer hemma, vad ska jag göra då, ska jag ta pengarna, eller ska jag åka hem och ha kul?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0