Numret

Josefin berättade en rolig grej för mig

Utanför tele2-butiken står två killar och försöker marknadsföra:

-"Vilken operatör har du?"
-"Telia, jag tänker inte byta, sorry", Josefin fortsätter gå förbi.
-"Du, du.. har du fått presenten?"
-"Va, vad snackar du om, haha?"
-"Vi kan kolla här och nu om du kan få presenten", han går in i butiken.
Josefin följer efter in i butiken, lite förvirrad.
-"Okej vad har du för nummer, vi ska se om det är möjligt".
Hon citerar sitt nummer.
-"Och hur gammal är du?"
-"Ska fylla 18, så jag är 17 nu", hon inser nu att man måste vara 18 för vad det nu var han snackade om.
-"Shit, jag trodde du var minst 18 och några månader."
Hon börjar gå ut ur butiken, så frågar den andra killen:
-"Men vadå hur gammal var hon?"
-"17"
-"Shit jag trodde du var äldre också."
Första killen ropar efter Josefin:
-"Men du, har du pojkvän eller?!"
Hon ler bara mot honom och fortsätter att gå, bakom henne hörs det:
-"Har du pojkvän eller?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0