Överallt

Fotografen ställer upp sitt stativ mitt i granskogen.
En vit person springer runt.





Plötsligt finns det en bild.
Plötsligt är dagen förbi.

Dagen försvann före jag hann märka det. Kanske är det så det ska vara. Det är i varje fall härligt att njuta av det man gör. Baka en härligt god middag, ta en promenad och sedan ta bilder, vilket leder till redigering hela kvällen. Att leva i det man gör. Att tycka om det man gör.  På så sätt slipper man gräma sig över vad som har hänt, vad som kommer att hända och vad som skulle kunna hända.

När livet är härligt så är det nu. Nu är livet härligt. Nu.

Kommentarer
Postat av: lns

MEN Yeah!!!! this is the way of live life when you have much time! JAG ÄLSKAR BILDEN (kan du lära mig att göra sådanna bilder ;] ) Peace my sister! ^^

2009-09-22 @ 22:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0