Tids nog

Uppvärmning. 30 personer springer runt i gympasalen, vi leker följa john. Personen längst fram sätter ner händerna i golvet, rumpan upp i vädret och fortsätter springa.  Alla andra gör likadant. Synen är lite speciell. Det gör lite ont i armbågen, från skadan för två veckor sedan, men jag fortsätter ändå. Det är så otroligt kul att springa efter bollar, jag passar med Jakob. Men det gör ont i varje slag.

Jag känner mig gammal, värken i kroppen ska inte komma än.

Man ska njuta av det man har, man har så mycket som man inte ser, människor runt omkring en. Potentiella relationer, människor man inte känner. Möjligheterna är oändliga. Men man ska uppskatta de man har, de relationer jag redan har är bra, jag behöver inte vilja ha mer hela tiden. Det är bra att uppskatta de som finns runt omkring en, för de är så otroligt bra!

Stjärnorna glittrar i fönstret. Jag ligger i soffan, under en filt och ser på film. Det är så skönt att få slappna av ibland.

Det kan vara bra att ha ont ibland också, även om det känns tråkigt och jobbigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0