Sitter fast

Okej jag är tråkig.
Men egentligen så tycker jag inte det.



Hur kan man sitta framför en skärm, i timmar, och göra praktiskt taget samma sak hela tiden. Man spelar med kompisar, man snackar med varandra. Jag hade en tid när jag spelade själv, men jag tröttnade på det.

Det finns flera alternativ. Där man kan göra roliga saker. I verkliga livet. Där man kan springa runt utomhus och njuta. Där man använder sin kropp. Där man inte bara sitter still. Jag vill röra på mig. Jag vill upptäcka nya saker. Jag vill inte bara göra samma sak hela tiden. Jag vill inte göra samma sak om och om igen, utan att det händer något i mitt liv. Jag vill inte nörda.

Men gör det om du vill.

Kommentarer
Postat av: lns

hahahha :DDD hahaha :DD hahaah Dota for the win! ^^

men om man vill att folk skall spring och ha sig så då måste nån dra ihop folk och säga så här gör man.

eller?

2009-10-29 @ 11:54:36
URL: http://googooballs.blogspot.com/
Postat av: hmph

men jag sa ju att jag tyckte vi skulle ut och ta bilder i mörkret. Men men...det är ju tråkigt att ta kort på sig själv! Förresten. Din mössa ligger lite här och var på min blogg. :O Oops..

2009-10-29 @ 16:32:54
Postat av: lns

:DD the blue mössa is in fire!

2009-10-29 @ 16:38:44
URL: http://googooballs.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0