Parallelparkering

Ibland så måste man ta steget ut. Steget mot något bättre, även om någon tar illa upp. I längden så är det bättre så. Det finns risker, det kan finnas konsekvenser, men man måste ta en risk, om något ska förbättras. Man måste våga, riskera, och lyckas. För i slutändan så kan man bli förlåten, för att man gjorde något bra.

Bilen rullar. Bilen får motorstopp. Det var mitt fel. Men jag tränar för att bli bättre, och jag är på bättringsvägen. Inte bara körmässigt. Att parallelparkera mellan ting kan vara svårt. Man kan råka slå till en bil lite. Men det går bra. Ett skratt och förlåt senare, då går allt bättre igen. Ibland betala ett pris.

Man måste lära sig att lita på någon annan.

Det känns bra. Jag är på bättringsvägen.

Kommentarer
Postat av: lns

u are going to be an awesome driver! ^^ hörru? har du umbrella sådan färggrann??

2009-10-29 @ 16:41:01
URL: http://googooballs.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0