Morgonen

Tiden rinner iväg utan att vi märker det.  Någon tycker det är positivt. Någon tycker det är negativt.

Irritationen växer, men jag vet inte varför. Jag är trött. Det är mycket som händer runtomkring mig, runtomkring dig, runtomkring oss. Det är svårt att veta hur vi ska tolka allting.

Jag tycker om människor. Även om det inte alltid verkar som det. Bli inte ledsna om ni träffar någon som är ohövlig. Kanske är det för att det hänt något för den, eller den bara mött någon annan som är likadan.

Le och var glad, det är bäst. Le åt andra, så ler de tillbaka. Då blir man glad. Alla är inte glada, men alla kan vara glada.

Kommentarer
Postat av: lns

thumbs up!

2009-10-11 @ 09:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0