Fröken

Promenad i mörkret. Månen lyser stark. Omgivningen är stilla. Jag hör tystnaden, förutom ett flygplan uppe i skyn. Stegen fortsätter, orden rinner ut.

Jag och Katja putsar fönster, fläckarna finns kvar, vi fortsätter, fläckarna finns kvar, vi fortsätter, fläckarna finns kvar, vi ger upp. Jag och Katja stänker och manglar lakan. Jag sprayar lakan tills jag får en blåsa på fingret. Sen byter jag med Katja. Det är meningen att lakan blir platta och oskrynklade när man manglar dem, jag skyller på att jag aldrig har manglat förut.



Kommentarer
Postat av: lns

hahah :DD de här är så sköN!!

2009-10-06 @ 08:21:18
Postat av: katja

hahaha, jag tycker faktiskt vi var riktigt duktiga ändå XD

2009-10-14 @ 19:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0