Vattendroppar

Vilken härlig dag.

Dramat hade en poäng.

Det är viktigt att vi visar kärlek till varandra. Vi säger att vi älskar varandra, utan villkor, vad den andra än gör. Vi uppmuntrar varandra när den andra gör något bra. Vi gör saker för den andra, för att i handlingar visa hur vi känner. Vi ger gåvor för att visa att även om vi inte är med varandra konstant så har jag tänkt på dig, här får du en present. Vi rör varandra för att visa att vi bryr oss, ger en kram för att stötta.

Årets sista dopp. En glad och galen Kristalina, styr förbi hemmet. Linus föreslår att vi badar. Det regnar, det är kallt ute, ett dopp i sjön, det låter som en galet bra idé. Sju personer skriker med till musiken. Bilens värme är på max. Fyra personer drar av sig kläderna, springer ut på bryggan, hoppar ner i sjön och hoppar lika fort upp för stegen igen.

Adrenalinet skjuter ut i kroppen, kroppen bultar, hjärnan är klar. Oktobers första dopp. Jag gillar det.


Kommentarer
Postat av: lns

hey this was niceeeee asss! och mitt namn är skriven på din blogg första gången XDDD JIIHAAA! men men jag tycker jätte mycket om det här "vattendroppar"! :) good work my little dude perfect friend, you are awesome! or actually im awesome and ur something almost as awesome as me.. eller?

2009-10-04 @ 09:31:15
Postat av: kristalina

Det var fel. För du står med på "en meter" i Augusti. Muhaha xD awesomeness is unmeasurable. But awesomest is best.

2009-10-04 @ 12:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0