Trädkramare som Trygghet

Alla behöver känna sig behövda för att må bra. Alla behöver må bra för att vara glada. Alla behöver känna förtroende för att utvecklas. Alla behöver någon som står bredvid en för att känna trygghet. Alla behöver en kram för att känna närhet. Alla behöver tänka för att känna sig själva. Alla behöver få prata för att känna sig behövda.




Bäcken porlar. Fåglarna kvittrar. Vinden blåser i träden. Tankarna går runt i huvudet. Jag utvecklas. Jag tänker. Jag är glad, för det finns så många människor här i världen.

Jag vill ge dig en kram.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Bilden är verkligen fin. :D

Texten är så sann. Verkligen något att tänka på. ;)



Svar: Tack för ditt stöd. :)

2009-11-14 @ 23:33:31
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0