Tankesätt

Jag vill ta steget ut, jag vill riskera. Jag vill vara rädd, men ge det en chans. Jag vill inte ha samma gamla vanliga, jag vill ha utmaning, nya erfarenheter och lära mig saker. Jag vill utvecklas. Men det ska inte handla om det som jag vill. För det behöver inte alltid vara jag som ska vara i centrum. Jag vill omfokusera, inte bara fokusera på mig själv. Jag vill fokusera på det som är viktigt.

Alla bör ställa sig frågor. Vad är viktigt i mitt liv? Vad leder det till?

För att vara smart behöver man göra smarta val, kunna lita på andra och inte alltid gå på impulser.

Vad tycker du är viktigt? Varför? Tänk på det. Men kör inte in dig. Ta en promenad. Lev. Njut. Prata, ge bort din tid till dem som betyder något för dig. Eller som du vill ska betyda något. Skratta, gråt, le, jag kan inte se dig i mörkret. Men du är bra, jag tycker om dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0