Sista som liten flicka

Jag är liten.

Imorgon bliva jag stor. Då får jag göra flera saker i samhället som inte är tillåtet när man är liten. Då anser folk att jag är mogen att göra mina egna beslut, och ja, jag hoppas att jag lever upp till förväntningarna. Jag är glad. Det finns nog fördelar med både och, men jag tycker inte det är hemskt att växa upp.



Jag har passat på att vara barnslig ikväll. Jag har kastat vatten på folk. Sedan höll jag upp ett glas med kiss och kastade det sedan på Simon och Linus.

Men de genomskådade mig. Simon sa:
-"Jag fick i munnen och det var sött, så jag tyckte inte det smakade kiss".

Det var saft.

Sedan har jag blivit buren till diskhon och där har de sprutat vatten på mig.

Det var blött.

Och det var det sista sagt från denna lilla flickan.

Kommentarer
Postat av: lns

haha du kommer alltid att vara en liten flicka så som jag kommer alltid att ha liten pojke här jaa hahaaaa

2009-11-04 @ 23:34:44
URL: http://googooballs.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0